strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   PROCESS 111
cena: 14999 PLN 11999 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

PROCESS 111

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

 

 

Nowy Process 111 Dl jest równowagą pomiędzy szybkością i brutalnością Satori oraz zwinnością i agresywnością Honzo. Charakterystykę roweru definiuje krótki 430mm wahacz oraz niski suport uzyskane przez pominięcie przedniej przerzutki. W Processie 111 DL zmaksymalizowaliśmy wszystkie zalety dużych kół oraz płaskiej, niskiej, krótkiej geometrii. Platformę sygnuje długa górna rura, krótki mostek, duży przekrok nad ramą. Wyposażony w Rocker Independent Suspension, którego stabilne i progresywne zawieszenie jest miękkie gdy jedziesz w dół i sprawne przy podjazdach.

 
  • Całkowicie nowa rama Enduro 29”  wykonana z  cieniowanego Aluminium Kona 6061 o skoku 111mm i tylnej osi 12x142
  • Amortyzator Rock Shox Revelation RL Solo Air 120mm, oś QR15, stożkowa rura sterowa
  • Hamulce Shimano SLX, piasty SLX QR15/12x142
  • Korba Race Face Turbine 1x10, przerzutka tylna SRAM X9 Type 2, kaseta 11-36T
  • Regulowana sztyca KS Lev Integra

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona 6061 Aluminum Butted 111mm Travel
Rozmiary S, M, L, XL
Amortyzator tylny
RockShox Monarch RT
Widelec RockShox Revelation RL Solo Air 120mm QR15 Tapered
Korby RaceFace Turbine
Zębatki 34t
Suport Shimano Press Fit 92
Pedały n/a
Łańcuch KMC X10
Kaseta Sram PG1070 11-36t 10 spd
Napinacz łańcucha
n/a
Przerzutka przednia
The Hive LS1+ No Taco
Przerzutka tylna Sram X9 Type 2
Manetki Sram X9
Zacisk hamulca
Shimano SLX
Tarcza przednia
Shimano 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano 160mm (centerlock)
Klamka hamulca
Shimano SLX
Stery FSA Orbit 1.5 ZS No.57
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona 40mm
Wspornik siodełka KS Lev Integra
Zacisk sztycy
Kona Clamp
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Sport SE
Piasta przednia
Shimano SLX QR15
Piasta tylna
Shimano SLX 142x12mm
Szprychy Sandvik Stainless 14g
Obręcze WTB ST i23 TCS
Opona przednia
Maxxis Ardent 29x2.4" EXO
Opona tylna
Maxxis Ardent 29x2.25" EXO
Kolor
Matt Olive & Black
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L XL
1 Reach 416 435 460 485
2 Stack 603 608 617 621
3 HT Angle 68 68 68 68
4 HT Length 100 105 115 120
5 ST Angle 74 74 74 74
6 ST Length 405 405 450 465
7 CS Length 430 430 430 430
8 BB Drop 35 35 35 35
9 Wheelbase 1124 1145 1173 1200
10 Front Center 696 717 746 772
11 Fork Length 528 528 528 528
12 Fork Offset 46 46 46 46
13 TT Length 585 605 634 661
14 Standover 660 660 667 667

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA 6061 ALUMINUM BUTTED KONA 6061 ALUMINUM BUTTED
Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION
Różni rowerzyści mają różne potrzeby ale osoby jeżdżące Trail i Enduro potrzebują dużo wszystkiego - od wydajności podczas zjazdów w do stabilnego pedałowania. Z Rocker Independent Suspension znaleźliśmy zdrową równowagę pomiędzy jazdą w dół i w górę, a także tym, że rama jest zwarta, nisko zawieszona, sztywna i zwrotna. Opracowaliśmy Rocker Independent Suspension aby osiągnąć wszystkie te cele, tworząc krzywą dźwigni idealnie współpracującą z charakterystyką powietrznego amortyzatora. Umożliwia to wydajne pedałowanie, dając jednocześnie idealne wyczucie zawieszenia w pełnym zakresie.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2014 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Rowery takie jak Honzo, Taro i Wo nie posiadają opuszczanej sztycy ale mają odpowiednie prowadzenie przewodów aby taką sztycę zamontować w przyszłości.
 
       
  NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

Dopasowanie jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do komfortu i pewności siebie na każdej konstrukcji roweru. Jest to szczególnie ważne w rowerach Trail/Enduro gdzie prędkość podjeżdżania i wydajność jak w rowerze XC musi być w równowadze z własnościami roweru zjazdowego. Rowery Trail/Enduro dostępne obecnie na rynku są wciąż przedmiotem tradycyjnego dopasowania zaczerpniętego z rowerów szosowych, gdzie rura podsiodłowa wyznacza rozmiar ramy, a mostek jest coraz dłuższy wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. W efekcie trzeba było wymieniać mostki na krótsze ponieważ rower był trudny w manewrowaniu w trudnym terenie. Chociaż takie rozwiązanie poprawia jazdę to będziemy twierdzić, że wpływało negatywnie na geometrię roweru. Radykalne skrócenie mostka bez zmiany geometrii roweru tworzy zbyt mały rower i przesuwa środek ciężkości do tyłu tworząc stromy kąt główki w związku z czym rower jest nerwowy.

 

W 2012 roku Kona zrobiła skromny krok tworząc sztywny rower o krótszym mostku, bardziej płaskim kącie główki i dłuższym przodzie ramy. Aby zrównoważyć dłuższy przód ramy zastosowano krótsze tylne widełki. W 2013 roku zrobiliśmy to samo oferując model Process, bazując na tej samej formule: długa górna rura, krótki mostek, i krótkie tylne widełki. W 2014 oferujemy trzy różne modele serii Process z idealnym balansem pomiędzy długa górną rurą, krótkim mostkiem, płaskim kątem główki i krótkimi tylnymi widełkami.

 

W naszych rowerach XC Race zastosowaliśmy dłuższe górne rury w połączeniu z krótkimi mostkami i niższymi główkami ramy. Odstępy pomiędzy rozmiarami wynoszą od pół do jednego cala z siedmioma rozmiarami od 14" do 22". W grupie Commuter i Road przeskoki pomiędzy rozmiarami wynoszą nawet 15mm do 22mm. Są w sześciu rozmiarach od 46cm do 61cm w większości modeli.

 

W zależności od potrzeb sztyca posiada offset lub jest prosta aby maksymalnie wykorzystać moc rowerzysty w czasie pedałowania. Co najważniejsze nasza kompleksowa rozmiarówka pozwala dealerom łatwiej dopasować rower do rowerzysty.

 

 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 

 

Kona 6061 Aluminum Butted 111mm Travel

   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe