strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   HEI HEI HEI
cena: 9499 PLN 7599 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

HEI HEI HEI

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Nowy rower w kolekcji 2014, Hei Hei Hei jest kompromisem pomiędzy świetną ramą, dobrym osprzętem i atrakcyjną ceną. Zaprojektowaliśmy ten rower specjalnie dla rowerzystów dostosowujących sprzęt do swoich potrzeb. Zbudowany z idealnie dobraną geometrią i doskonale dostrojonym zawieszeniem, Hei Hei Hei posiada lekka i mocna ramę zbudowana z Kona Race Light Scandium 6069. Wyposażona w solidne podzespoły podkreślone widelcem Rock Shox Recon Gold, wprowadzona nowa rozmiarówka, przewody poprowadzone wewnątrz ramy, więcej miejsca na oponę, większa sztywność widełek ramy, które zostały wyposażone w mocowanie przerzutki direct mount.

 

  • Rama Kona Race Light Scandium 6069 100mm z krótkim, sztywnym tyłem i osią 12x142
  • Przerzutka tylna Shimano SLX Shadow, napęd Deore
  • Piasty Shimano Deore QR15/12x142
  • Obręcze WTB ST i19 TCS tubless compatibile
  • Opony Maxxis Ikon 29x2.2"

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light Scandium 69 100mm Travel
Rozmiary 15", 17", 19", 21"
Amortyzator tylny
RockShox Monarch RL
Widelec RockShox Recon Gold TK Solo Air 100mm QR15 Tapered
Korby Shimano Deore
Zębatki 24/38t
Suport Shimano Deore
Pedały n/a
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano Deore 11-36t 10 spd
Napinacz łańcucha
n/a
Przerzutka przednia
Shimano Deore
Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus
Manetki Shimano Deore
Zacisk hamulca
Shimano Deore
Tarcza przednia
Shimano 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano 160mm (centerlock)
Klamka hamulca
Shimano Deore
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona XC/Road
Wspornik siodełka Kona Double Clamp w/offset
Zacisk sztycy
Kona Clamp
Chwyty Kona Race Light LOG
Siodło WTB Volt Sport SE
Piasta przednia
Shimano Deore QR15
Piasta tylna
Shimano Deore 142x12mm
Szprychy Stainless 14g
Obręcze WTB ST i19 TCS
Opona przednia
Maxxis Ikon 29x2.2"
Opona tylna
Maxxis Ikon 29x2.2"
Kolor
Matt Black w/White, Red & Black
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 15 17 19 21
1 Reach 425 448 468 488
2 Stack 585 595 613 632
3 HT Angle 70.0 70.0 70.0 70.0
4 HT Length 105 115 135 155
5 ST Angle 75 75 75 75
6 ST Length 381 432 483 533
7 CS Length 444 444 444 444
8 BB Drop 28 28 28 28
9 Wheelbase 1118 1146 1144 1156
10 Front Center 676 689 702 714
11 Fork Length 501 501 501 501
12 Fork Offset 44 44 44 44
13 TT Length 572 597 622 647
14 Standover 755 786 800 816

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA SCANDIUM 6069 BUTTED KONA SCANDIUM 6069 BUTTED
Nowy materiał Kona Scandium 6069 jest dostępny od sezonu 2012, a jego plastyczność i wytrzymałość jest wyższa o 40% w stosunku do poprzednich stopów zawierających scandium. Rezultatem jest najmocniejszy i najlżejszy stop metalu jaki kiedykolwiek udało nam się uzyskać. Dzięki swojej włóknistej i drobnoziarnistej strukturze, Scandium 6069 umożliwia unikalne połączenie wysokiej wytrzymałości, wysokiej trwałości, dobrej odporności na korozję oraz bardzo dobrej odporności na zmęczenie materiału.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION
Ewolucja zawieszenia Kona Walking 4-Bar, mamy zupełnie nową kinematykę zawieszenia. Jest ono bardziej progresywne w górnym zakresie skoku, pomaga to utrzymywać zawieszenie wyżej i szybciej odpowiadać na nierówności. Występuje w naszej nowej platformie Carbon Opertaor oraz rowerach Park Operator, Entourage oraz grupie Hei Hei. Beamer Independent Suspension wykorzystuje czysty ruch dampera, daje łatwość ustawienia, trwałość oraz wytrzymałość Kona Independent Suspension. Tchnie nowe życie w wybrane rowery i daje zdecydowanie nowocześniejsze odczucie z jazdy.
 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe