strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROOPERATORPRECEPTHONZOHEI HEIKAHUNAORIGINALSWOHUMUHUMUWOMENSCROSSTRAILKIDS
  JAKEESATTOSTEEL ROADSUTRAROVEDEWUTERAMY
     
   PRIVATE JAKE
cena:  8499 PLN 6799zł
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

Private Jake

 

SPECYFIKACJA GEOMETRIA TECHNOLOGIE GALERIA ROZMIAR

 

  opis  
 

 
Private Jake to rower dla osób, które oczekują więcej. Dzięki wyścigowej geometrii CX oraz poziomym, regulowanym hakom jest to nasz najbardziej uniwersalny rower z grupy rowerów przełajowych. Idealny do wyścigów, jazdy w mieście oraz eksploracji bezdroży. Regulowane haki pozwalają zrobić single speeda.

“This bike is a serious piece of kit. And it has a fun side too.”

—grit.cx (United Kingdom)

 

 
  • Materiał ramy: Kona Race Light 7005 Aluminum Butted
  • Koła: Alex CXD4 Wheelset
  • Widelec: Kona Full Carbon CX Race Disc
  • Korby: SRAM Rival 1 GXP
  • Napęd: SRAM Rival 1x 11spd
  • Kokpit: Kona Road bar, Kona Road Deluxe Stem, Kona cork tape
  • Hamulce: TRP Spyre C
  • Opony: Clement MXP Tubeless 700x33c
  • Siodło: WTB SL8

 

  specyfikacja  
 

 
Materiał ramy Kona Race Light 7005 Aluminum Butted
Rozmiary 48, 49.5, 51, 54, 57, 59
Amortyzator tylny -
Widelec Kona Full Carbon CX Race Disc
Korby SRAM Rival 1 GXP
Zębatki 40t X-Sync
Suport SRAM Rival 1 GXP
Pedały -
Łańcuch SRAM PC1110
Kaseta SRAM PG1130 11-32 11spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia -
Przerzutka tylna SRAM Rival 1
Manetki Shimano 105
Zacisk hamulca TRP Spyre C
Tarcza przednia TRP 160mm
Tarcza tylna TRP 140mm
Klamki hamulca SRAM Rival 1
Stery FSA No.57SC
Kierownica Kona Road
Mostek Kona Road Deluxe
Wspornik siodełka Kona Thumb w/Offset 31.6mm
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Cork Tape
Siodło WTB SL8
Piasta przednia Alex CXD4 Wheelset 100x12mm
Piasta tylna Alex CXD4 Wheelset 142x12mm
Szprychy Alex CXD4 Wheelset
Obręcze Alex CXD4 Wheelset
Opona przednia Clement MXP Tubeless 700x33c
Opona tylna Clement MXP Tubeless 700x33c
Kolor Matt Black/Red
Dodatki -

 

  geometria    
 

   
  SIZE 48cm 49.5cm 51cm 54cm 57cm 59cm
1 ST LENGTH 480 495 510 540 570 590
2 TT LENGTH 515 530 545 560 575 595
3 REACH 370 377 383 386 390 398
4 STACK 543 552 567 587 606 625
5 STANDOVER 745 760 775 800 825 845
6 HT ANGLE 70.5 70.5 70.5 71.5 71.5 71.5
7 HT LENGTH 115 125 140 160 180 200
8 ST ANGLE 75 74.5 74 73.5 73 72.5
9 CS LENGTH 430 430 430 430 430 430
10 BB DROP 70 70 70 67.5 67.5 67.5
11 BB HEIGHT 280 280 280 283 283 283
12 WHEELBASE 1012 1023 1034 1035 1045 1060
13 FRONT CENTER 592 603 613 614 624 639
14 FORK LENGTH 400 400 400 400 400 400
15 FORK OFFSET 48 48 48 48 48 48

 

 

 

  tabela rozmiarów  Na górę strony
 

 
Wzrost Wewnętrzna długość nogi Road  CX/Freerange Asphalt CoCo
147 - 155 cm 64 - 69 cm   48 SM SM
152 - 160 cm 66 - 71 cm 49 cm 48/49/49.5 SM, SM MD SM, MD
157 - 170 cm 69 - 74 cm 49/52/53 cm 49/49.5/51/53 SM MD, MD MD, LG
168 - 180 cm 74 - 79 cm 53/54/56 cm 51/53/54/56 MD, MD LG MD, LG
178 - 190 cm 79 - 84 cm 56/58/59 cm 54/56/57/59 MD LG, LG LG, XL
188 - 196 cm 84 - 91 cm 61 cm  59/61/63 LG, XL N/A
   
 

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM  KONA RACE LIGHT 7005 ALUMINUM
Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY

STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY

Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.

 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Zarejestruj swój nowy rower Kona w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.


Jeśli gwarancja na ramy stalowe i aluminiowe nie jest zarejestrowana przed upływem trzech miesięcy od daty zakupu, Kona udziela pierwszemu właścicielowi nowego roweru, zakupionego u autoryzowanego dealera trzyletniej gwarancji na ramę.


Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 
       
  KOŁA 700C KOŁA 700c  
       
  galeria Na górę strony
 

 

 

Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel

S, M, L

RockShox Vivid Coil

RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO

SRAM DH XO1

34t, X-Sync

SRAM Press Fit 92

n/a

SRAM XX1

SRAM XG795 10-24 7spd

The Hive LG1+

n/a

SRAM DH XO1

SRAM DH XO1

SRAM Guide Ultimate

SRAM Centerline 200mm Ti

SRAM Centerline 180mm Ti

SRAM Guide Ultimate

FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1

Truvativ BooBar

Truvativ Holzfeller

Truvativ Noir

Kona Clamp

ODI Ruffian MX

WTB Devo Team

Hope Pro II 20mm

Hope Pro II 157x12mm

Sandvik Stainless 14g Black

Mavic EX729

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals

n/a

   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe