strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROOPERATORPRECEPTHONZOHEI HEIKAHUNAORIGINALSWOHUMUHUMUWOMENSCROSSTRAILKIDS
  JAKEESATTOSTEEL ROADSUTRAROVEDEWUTERAMY
     
   JAKE THE SNAKE CR
cena:  10999 PLN 8799zł
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

JAKE THE SNAKE CR

 

SPECYFIKACJA GEOMETRIA TECHNOLOGIE GALERIA ROZMIAR

 

  opis  
 

 
Doskonała rama i widelec wykonane z Race Light Carbon, napęd Shimano 105, hamulce Hayes CX Expert oraz koła Alex CXD6. Ten rower jest efektem naszego wieloletniego doświadczenia z kolarstwem przełajowym. Gotowy jeździć zawsze i wszędzie.

 

 
  • Materiał ramy: Kona Race Light Carbon
  • Koła: Alex CXD6
  • Widelec: Kona Full Carbon CX Race Disc
  • Korby: FSA Gossamer CX N11
  • Napęd: Shimano 105 11spd
  • Kokpit: Kona Road Light bar, Kona Road Deluxe Stem, Kona cork tape
  • Hamulce: Hayes CX Expert
  • Opony: Clement MXP 700x33c
  • Siodło: WTB Volt Comp

 

  specyfikacja  
 

 
Materiał ramy Kona Race Light Carbon
Rozmiary 49, 53, 56, 59, 61, 63
Amortyzator tylny -
Widelec Kona Full Carbon CX Race Disc
Korby FSA Gossamer CX N11
Zębatki 36/46t
Suport FSA Gossamer PF30
Pedały -
Łańcuch KMC X11
Kaseta Shimano 105 11-32t 11spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia Shimano 105
Przerzutka tylna Shimano 105
Manetki Shimano 105
Zacisk hamulca Hayes CX Expert
Tarcza przednia Hayes L Series 160mm
Tarcza tylna Hayes L Series 160mm
Klamki hamulca Shimano 105
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona Road Light
Mostek Kona Road Deluxe
Wspornik siodełka Kona Thumb w/Offset 31.6mm
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Cork Tape
Siodło WTB Volt Comp
Piasta przednia Alex CXD6 Wheelset 100x9mm
Piasta tylna Alex CXD6 Wheelset 135x10mm
Szprychy Alex CXD6 Wheelset
Obręcze Alex CXD6 Wheelset
Opona przednia Clement MXP 700x33c
Opona tylna Clement MXP 700x33c
Kolor Gloss Green/Blue/Green
Dodatki -

 

  geometria    
 

   
 
  SIZE 49cm 53cm 56cm 59cm 61cm 63cm
1 ST LENGTH 490 530 560 590 610 630
2 TT LENGTH 535 550 565 580 605 615
3 REACH 385 393 397 401 418 421
4 STACK 525 552 571 590 601 615
5 STANDOVER 740 795 800 820 835 865
6 HT ANGLE 71.2 72.2 72.2 72.2 72.5 72.5
7 HT LENGTH 110 135 155 175 185 200
8 ST ANGLE 74.2 74.2 73.7 73.2 72.7 72.5
9 CS LENGTH 425 425 425 425 425 425
10 BB DROP 62 62 62 62 62 62
11 BB HEIGHT 288 288 288 288 288 288
12 WHEELBASE 1012 1020 1030 1041 1057 1065
13 FRONT CENTER 595 603 613 623 640 648
14 FORK LENGTH 391 391 391 391 391 391
15 FORK OFFSET 47 47 47 47 47 47

 

 

 

  tabela rozmiarów  Na górę strony
 

 
Wzrost Wewnętrzna długość nogi Road  CX/Freerange Asphalt CoCo
147 - 155 cm 64 - 69 cm   48 SM SM
152 - 160 cm 66 - 71 cm 49 cm 48/49/49.5 SM, SM MD SM, MD
157 - 170 cm 69 - 74 cm 49/52/53 cm 49/49.5/51/53 SM MD, MD MD, LG
168 - 180 cm 74 - 79 cm 53/54/56 cm 51/53/54/56 MD, MD LG MD, LG
178 - 190 cm 79 - 84 cm 56/58/59 cm 54/56/57/59 MD LG, LG LG, XL
188 - 196 cm 84 - 91 cm 61 cm  59/61/63 LG, XL N/A
   
 

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
   OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka.
 
       
  KOŁA 700C KOŁA 700c  
       
  galeria Na górę strony
 

 

 

Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel

S, M, L

RockShox Vivid Coil

RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO

SRAM DH XO1

34t, X-Sync

SRAM Press Fit 92

n/a

SRAM XX1

SRAM XG795 10-24 7spd

The Hive LG1+

n/a

SRAM DH XO1

SRAM DH XO1

SRAM Guide Ultimate

SRAM Centerline 200mm Ti

SRAM Centerline 180mm Ti

SRAM Guide Ultimate

FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1

Truvativ BooBar

Truvativ Holzfeller

Truvativ Noir

Kona Clamp

ODI Ruffian MX

WTB Devo Team

Hope Pro II 20mm

Hope Pro II 157x12mm

Sandvik Stainless 14g Black

Mavic EX729

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals

n/a

   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe