strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROOPERATORPRECEPTHONZOHEI HEIKAHUNAORIGINALSWOHUMUHUMUWOMENSCROSSTRAILKIDS
  JAKEESATTOSTEEL ROADSUTRAROVEDEWUTERAMY
     
   RAMA SUPREME OPERATOR
cena:  14499 PLN 
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

Supreme Operator

 

SPECYFIKACJA GEOMETRIA TECHNOLOGIE GALERIA ROZMIAR

 

  opis  
 

  To ten sam rower na którym Graham Agassiz oraz Antoine Bizet zachwycali i zajmowali czołowe miejsca na najtrudniejszych zawodach freerideowych na świecie - Red Bull Rampage. To Twój rower marzeń. Karbonowy przedni trójkąt, idealna geometria i żywe, aktywne zawieszenie pozwolą Ci zrobić co chcesz i gdzie chcesz.
 
  • Rama: Kona DH Carbon w/6061 Aluminum stays
  • Rozmiar kół: 26-inch
  • KIS Platform: Beamer Independent Suspension
  • Skok zawieszenia: 200mm
  • Damper: RockShox Vivid Coil

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L
1 Reach 389 422 451
2 Stack 581 590 608
3 HT Angle 64 64 64
4 HT Length 100 110 130
5 ST Angle 76 76 75
6 ST Length 417 417 417
7 CS Length 420 420 420
8 BB Drop -4 -4 -4
9 Wheelbase 1141 1178 1216
10 Front Center 721 758 796
11 Fork Length 568 568 568
12 Fork Offset 42 42 42
13 TT Length 535 573 612
14 Standover 725 725 725

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION

BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION
Ewolucja zawieszenia Kona Walking 4-Bar, mamy zupełnie nową kinematykę zawieszenia. Jest ono bardziej progresywne w górnym zakresie skoku, pomaga to utrzymywać zawieszenie wyżej i szybciej odpowiadać na nierówności. Występuje w naszej nowej platformie Carbon Opertaor oraz rowerach Park Operator, Entourage oraz grupie Hei Hei. Beamer Independent Suspension wykorzystuje czysty ruch dampera, daje łatwość ustawienia, trwałość oraz wytrzymałość Kona Independent Suspension. Tchnie nowe życie w wybrane rowery i daje zdecydowanie nowocześniejsze odczucie z jazdy.

 
       
  KOŁA 26 CALI KOŁA 26"
Najpopularniejszy i najczęściej występujący rozmiar kół. Koła 26" charakteryzują się wytrzymałością i zwinnością dlatego często wykorzystywane są w rowerach grawitacyjnych. Ogromna dostępność części zamiennych.

 

 

  tabela rozmiarów  Na górę strony
 

 
Wzrost      

Wewnętrzna

długość nogi

Crosstrail MTB Trail/Fat

All Mountain/

Enduro

Gravity
147 - 155 cm 61 - 69 cm SM XS/SM XS/SM SM
152 - 160 cm 66 - 74 cm SM, MD SM, MD SM SM
157 - 170 cm 69 - 76 cm SM, MD SM, MD SM/MD SM/MD
168 - 178 cm 74 - 79 cm SM, MD, LG SM, MD, LG SM/MD SM/MD
175 - 183 cm 76 - 84 cm MD, LG MD, LG MD/LG MD/LG
180 - 188 cm 81 - 89 cm MD, LG, XL MD, LG, XL LG/XL MD/LG
185 - 196 cm 84 - 91 cm LG, XL LG, XL LG/XL LG
   
 

 

  galeria Na górę strony
 

 

 

Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel

S, M, L

RockShox Vivid Coil

RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO

SRAM DH XO1

34t, X-Sync

SRAM Press Fit 92

n/a

SRAM XX1

SRAM XG795 10-24 7spd

The Hive LG1+

n/a

SRAM DH XO1

SRAM DH XO1

SRAM Guide Ultimate

SRAM Centerline 200mm Ti

SRAM Centerline 180mm Ti

SRAM Guide Ultimate

FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1

Truvativ BooBar

Truvativ Holzfeller

Truvativ Noir

Kona Clamp

ODI Ruffian MX

WTB Devo Team

Hope Pro II 20mm

Hope Pro II 157x12mm

Sandvik Stainless 14g Black

Mavic EX729

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals

n/a

   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe