strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROOPERATORPRECEPTHONZOHEI HEIKAHUNAORIGINALSWOHUMUHUMUWOMENSCROSSTRAILKIDS
  JAKEESATTOSTEEL ROADSUTRAROVEDEWUTERAMY
     
   RAMA SHONKY AL
cena: 2449 PLN 
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

SHONKY AL

 

SPECYFIKACJA GEOMETRIA TECHNOLOGIE GALERIA ROZMIAR

 

  opis  
 

  Idealny hardtail jest kompromisem pomiędzy geometrią, wydajnością i trwałością. We współpracy z Aggym stworzyliśmy Shonky AL, aluminiową ramę z długą górną rurą, poziomymi, regulowanymi hakami oraz stożkową główką.
 
  • Short 400mm chainstays, low BB, and longer FC for stability at speed
  • 73mm threaded BB for use with standard MTB cranks
  • Stiff, light and easy to use 12x142 Maxle axle with sliding dropouts
  • Lightweight, gimmick free, round Kona 6061 tubing
  • Tapered headtube

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S L
1 Reach 415 428
2 Stack 584 584
3 HT Angle 69 69
4 HT Length 120 120
5 ST Angle 71.5 71.5
6 ST Length 347 347
7 CS Length 400 400
8 BB Drop 26 26
9 Wheelbase 1073 1086
10 Front Center 675 688
11 Fork Length 491 491
12 Fork Offset 42 42
13 TT Length 610 623
14 Standover 650 650

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA 6061 ALUMINUM BUTTED KONA 6061 ALUMINUM BUTTED
Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Zarejestruj swój nowy rower Kona w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.


Jeśli gwarancja na ramy stalowe i aluminiowe nie jest zarejestrowana przed upływem trzech miesięcy od daty zakupu, Kona udziela pierwszemu właścicielowi nowego roweru, zakupionego u autoryzowanego dealera trzyletniej gwarancji na ramę.


Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 

 

 

  tabela rozmiarów  Na górę strony
 

 
Wzrost      

Wewnętrzna

długość nogi

Crosstrail MTB Trail/Fat

All Mountain/

Enduro

Gravity
147 - 155 cm 61 - 69 cm SM XS/SM XS/SM SM
152 - 160 cm 66 - 74 cm SM, MD SM, MD SM SM
157 - 170 cm 69 - 76 cm SM, MD SM, MD SM/MD SM/MD
168 - 178 cm 74 - 79 cm SM, MD, LG SM, MD, LG SM/MD SM/MD
175 - 183 cm 76 - 84 cm MD, LG MD, LG MD/LG MD/LG
180 - 188 cm 81 - 89 cm MD, LG, XL MD, LG, XL LG/XL MD/LG
185 - 196 cm 84 - 91 cm LG, XL LG, XL LG/XL LG
   
 

 

  galeria Na górę strony
 

 

 

Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel

S, M, L

RockShox Vivid Coil

RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO

SRAM DH XO1

34t, X-Sync

SRAM Press Fit 92

n/a

SRAM XX1

SRAM XG795 10-24 7spd

The Hive LG1+

n/a

SRAM DH XO1

SRAM DH XO1

SRAM Guide Ultimate

SRAM Centerline 200mm Ti

SRAM Centerline 180mm Ti

SRAM Guide Ultimate

FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1

Truvativ BooBar

Truvativ Holzfeller

Truvativ Noir

Kona Clamp

ODI Ruffian MX

WTB Devo Team

Hope Pro II 20mm

Hope Pro II 157x12mm

Sandvik Stainless 14g Black

Mavic EX729

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"

Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals

n/a

   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe