strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   KAHUNA DELUXE
cena: WYPRZEDANY!
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

KAHUNA DELUXE

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 
  • Hamulce Shimano Deore
  • Widelec RockShox RECON GOLD Solo Air 100mm
  • Napęd Shimano Deore 10-speed /  XT
  • Obręcze Tubeless ready WTB ST i19
  • Opony Maxxis IKON EXO TR 29-inch

 

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light Scandium 69
Rozmiary 15", 17", 19", 21"
Amortyzator tylny
-
Widelec RockShox Recon Gold TK Solo Air 100mm Tapered QR15
Korby Shimano Deore
Zębatki 24/38t
Suport Shimano Deore
Pedały Wellgo Platform
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano HG50 11-36t 10spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia Shimano Deore
Przerzutka tylna Shimano XT
Manetki Shimano Deore
Zacisk hamulca
Shimano Deore
Tarcza przednia
Shimano Deore 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano Deore 160mm (centerlock)
Klamki hamulca
Shimano Deore
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona XC/Road
Wspornik siodełka Kona Thumb w/Offset
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Race Light LOG
Siodło WTB Volt Sport SE
Piasta przednia
Shimano Deore QR15
Piasta tylna
Shimano Deore
Szprychy Stainless 14g
Obręcz WTB ST i19 TCS
Opona przednia
Maxxis Ikon EXO TR 29x2.2"
Opona tylna
Maxxis Ikon EXO TR 29x2.2"
Kolor
Matt Black w/Red, White & Black
Dodatki -

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 15 17 19 21
1 Reach 393 415 423 443
2 Stack 624 633 652 671
3 HT Angle 70 70 70 70
4 HT Length 105 115 135 155
5 ST Angle 74 74 73 73
6 ST Length 381 432 483 533
7 CS Length 450 450 450 450
8 BB Drop 58 58 58 58
9 Wheelbase 1084 1110 1124 1151
10 Front Center 650 676 690 717
11 Fork Length 510 510 510 510
12 Fork Offset 46 46 46 46
13 TT Length 572 597 622 648
14 Standover 750 780 815 850

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM
Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.
 
       
  KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT
Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2015 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Nowość na 2015! Zarejestruj swój nowy rower z kolekcji 2015 w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.


Jeśli gwarancja na ramy stalowe i aluminiowe nie jest zarejestrowana przed upływem trzech miesięcy od daty zakupu, Kona udziela pierwszemu właścicielowi nowego roweru, zakupionego u autoryzowanego dealera trzyletniej gwarancji na ramę.


Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze  w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA

OPUSZCZANA SZTYCA

Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light.

 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe