strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   HEI HEI DELUXE cena: 14799 PLN 
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

HEI HEI DELUXE

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 
  • Rama Kona Race Light Carbon
  • Hamulce Shimano SLX
  • Amortyzator Fox Float 120mm CTD
  • Napęd Shimano SLX 10-speed / XT Shadow Plus
  • Obręcze Stans ZTR Rapid 25 rims, opony Maxxis Ikon EXO TR 29-inch

 

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light Carbon 100mm Travel
Rozmiary 15.5", 17", 18", 19", 21"
Amortyzator tylny
Fox Float CTD Evolution
Widelec Fox Float 32 CTD Evolution 120mm QR15 Tapered
Korby Shimano SLX
Zębatki 24/38t
Suport Shimano SLX Press Fit 92
Pedały -
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano SLX 11-36t 10spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia Shimano SLX
Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus
Manetki Shimano SLX
Zacisk hamulca
Shimano SLX
Tarcza przednia
Shimano SLX 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano SLX 160mm (centerlock)
Klamki hamulca
Shimano SLX
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona XC/Road
Wspornik siodełka Kona Thumb w/Offset
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Race Light LOG
Siodło WTB Volt Comp
Piasta przednia
Shimano SLX QR15
Piasta tylna
Shimano SLX 142x12mm
Szprychy Stainless 15g
Obręcz Stan's ZTR Rapid 25
Opona przednia
Maxxis Ikon EXO TR 29x2.2"
Opona tylna
Maxxis Ikon EXO TR 29x2.2"
Kolor
Gloss UD Carbon w/Cyan, Orange, White & Black
Dodatki -

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 15.5 17 18 19 21
1 Reach 403 425 436 447 470
2 Stack 592 602 606 611 621
3 HT Angle 69 69 69 69 69
4 HT Length 105 115 120 125 135
5 ST Angle 73.8 73.8 73.8 73.8 73.8
6 ST Length 394 432 457 483 533
7 CS Length 444 444 444 444 444
8 BB Drop 21 21 21 21 21
9 Wheelbase 1113 1138 1151 1164 1190
10 Front Center 670 695 708 720 747
11 Fork Length 521 521 521 521 521
12 Fork Offset 44 44 44 44 44
13 TT Length 575 600 612 625 651
14 Standover 735 740 760 780 810

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze  w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION
Ewolucja zawieszenia Kona Walking 4-Bar, mamy zupełnie nową kinematykę zawieszenia. Jest ono bardziej progresywne w górnym zakresie skoku, pomaga to utrzymywać zawieszenie wyżej i szybciej odpowiadać na nierówności. Występuje w naszej nowej platformie Carbon Opertaor oraz rowerach Park Operator, Entourage oraz grupie Hei Hei. Beamer Independent Suspension wykorzystuje czysty ruch dampera, daje łatwość ustawienia, trwałość oraz wytrzymałość Kona Independent Suspension. Tchnie nowe życie w wybrane rowery i daje zdecydowanie nowocześniejsze odczucie z jazdy.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA

OPUSZCZANA SZTYCA

Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light.

 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe