strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   TARO
WYPRZEDANY! cena: 5499 PLN 4399 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

TARO

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

 
 

Aluminiowa wersja Kony Honzo wykonana z cieniowanego Kona Aluminium 6061. Taro jest wspaniałym rowerem dla kogoś kto chce sie sprawdzić we wszystkich typach jazdy: od gładkiej do technicznej, od wielkich skoków to dzikiej jazdy w dół. Ten rower jest zaprojektowany aby każdy czuł się dobrze. Odjazdowy design Honzo odżywa w Taro: krótkie tylne widełki, 68 stopniowy kąt główki, stożkowa główka ramy oraz wspaniały przekrok. Komponenty są balansem pomiędzy jakością i ceną z przejściem na hamulce Shimano w sezonie 2014. 


“The bike clears downed logs and floats over roots yet still threads the needle of super-tight sections of trail.” –Bike Magazine, USA

 

  • Rama Kona  6061 Aluminum- aluminiowy odpowiednik stalowej ramy Kona Honzo
  • Amortyzator RockShox Sektor Gold 130mm, oś 15mm, stożkowa rura sterowa
  • Hamulce tarczowe, hydrauliczne Shimano
  • Opona przednia Maxxis Ardent 29x2.4" opona tylna Maxxis Ardent 29x 2.25"
  • Napinacz łańcucha E*13 LS1+

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona 6061 Aluminum Butted
Rozmiary S, M, L, XL
Amortyzator tylny
n/a
Widelec RockShox Sektor Gold 130mm 15mm DO Tapered
Korby FSA Step-Up
Zębatki 32t
Suport FSA Platinum ISIS
Pedały Wellgo Platform
Łańcuch KMC HG53
Kaseta Shimano Deore 12-36t 9 spd
Napinacz łańcucha The Hive LS1+ No Taco
Przerzutka przednia n/a
Przerzutka tylna Shimano Deore Shadow
Manetki Shimano Alivio (prawa)
Zacisk hamulca
Shimano hydraulic disc
Tarcza przednia
Shimano Deore 180mm
Tarcza tylna
Shimano Deore 160mm
Klamki hamulca
Shimano hydraulic
Stery FSA Internal
Kierownica Kona XC/BC
Mostek Kona XC/BC
Wspornik siodełka Kona Thumb OB
Zacisk sztycy Kona QR
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Comp
Piasta przednia
Formula 15mm
Piasta tylna
Shimano M475
Szprychy Stainless 14g
Obręcz WTB SX23
Opona przednia
Maxxis Ardent 29x2.4"
Opona tylna
Maxxis Ardent 29x2.25"
Kolor
Matt Root Beer Brown
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L XL
1 Reach 407 432 454 478
2 Stack 634 634 643 643
3 HT Angle 68 68 68 68
4 HT Length 100 100 110 110
5 ST Angle 74.4 74.3 74.2 74.2
6 ST Length 406 457 478 508
7 CS Length 420 420 420 420
8 BB Drop 65 65 65 65
9 Wheelbase 1101 1126 1152 1176
10 Front Center 689 714 740 763
11 Fork Length 528 528 528 528
12 Fork Offset 46 46 46 46
13 TT Length 584 610 635 659
14 Standover 799 821 834 847

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA 6061 ALUMINUM BUTTED KONA 6061 ALUMINUM BUTTED
Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy.
 
       
  KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT
Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2014 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2014 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Rowery takie jak Honzo, Taro i Wo nie posiadają opuszczanej sztycy ale mają odpowiednie prowadzenie przewodów aby taką sztycę zamontować w przyszłości.
 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe