strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   SATORI
cena: 12999 PLN 10399 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

SATORI

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Satori zszokował wszystkich gładką jazdą i pewnością jaka dają duże koła. Wyposażony w 130mm zawieszenie Swinger, które pozwala na duży przekrok i możliwość podjeżdżania jak na rowerze do XC i zjeżdżania jak na sprzęcie do DH. Nowy Satori 2014 szczyci się lepszą przerzutką tylna XT Shadow Plus dla cichszej jazdy, szczególnie gdy zjeżdżasz naprawdę szybko. Reszta tego światłego roweru - 12x142 tylna oś, regulowana sztyca KS, stożkowa główka ramy, mocowanie napinacza łańcucha ISCG 05, przerzutka przednia Direct mount, suport Press Fit BB92-- powróciła aby dzika bestia poruszała się swobodnie.

 

“A trail destroying monster.” –Dirt Rag, USA

 

  • Rama Kona Race Light 6061 Aluminum Butted 130mm, mufa press fit BB92
  • Amortyzator Fox Float 34 CTD 140mm, oś QR15, stożkowa rura sterowa
  • Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus, napęd, piasty i hamulce  SLX
  • Regulowana sztyca KS Super Natural Remote
  • Obręcze WTB STi23 TCS tubeless-ready

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light 6061 Aluminum Butted 130mm Travel
Rozmiary 16", 18", 19", 20", 22"
Amortyzator tylny
Fox Float CTD BV LV
Widelec Fox Float 34 CTD 140mm QR15 Tapered
Korby Shimano SLX
Zębatki 26/38t
Suport Shimano SLX Press Fit 92
Pedały n/a
Łańcuch Shimano Deore
Kaseta Shimano Deore 11-36t 10 spd
Napinacz łańcucha n/a
Przerzutka przednia Shimano SLX
Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus
Manetki Shimano SLX
Zacisk hamulca
Shimano SLX
Tarcza przednia
Shimano SLX 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano SLX 160mm (centerlock)
Klamki hamulca
Shimano SLX
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona XC/Road
Wspornik siodełka KS Super Natural Remote
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Comp
Piasta przednia
Shimano SLX QR15
Piasta tylna
Shimano SLX 142x12mm
Szprychy Sandvik Stainless Butted 14g fr / 15g rr
Obręcz WTB STi23 TCS
Opona przednia
Maxxis Ardent 29x2.4" Folding
Opona tylna
Maxxis Ardent 29x2.25" Folding
Kolor
Matt Raw Aluminum w/Black & Orange
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 16 18 19 20 22
1 Reach 406 417 429 439 463
2 Stack 619 628 633 637 646
3 HT Angle 68 68 68 68 68
4 HT Length 110 120 125 130 140
5 ST Angle 74 74 74 74 74
6 ST Length 404 455 481 508 558
7 CS Length 440 440 440 440 440
8 BB Drop 25 25 25 25 25
9 Wheelbase 1136 1150 1164 1176 1203
10 Front Center 696 711 724 737 764
11 Fork Length 549 549 549 549 549
12 Fork Offset 46 46 46 46 46
13 TT Length 584 597 610 622 648
14 Standover 823 829 832 837 843

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM
Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  SWINGER INDEPENDENT SUSPENSION SWINGER INDEPENDENT SUSPENSION
Po raz pierwszy wprowadzony w Satori i zastosowany w nowym Percept DL oraz Percept, Kona Swinger pozwala zwiększyć przekrok nad rowerem i zoptymalizować przełożenie zawieszenia do jazdy Trail oraz All Mountain. Zachowuje te same zalety i wydajność jak w innych naszych rowerach ale w bardziej przystępnej cenie.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2014 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Rowery takie jak Honzo, Taro i Wo nie posiadają opuszczanej sztycy ale mają odpowiednie prowadzenie przewodów aby taką sztycę zamontować w przyszłości.
 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe