strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   ZING SUPREME cena: 9499 PLN 7599 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

ZING SUPREME

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 
Nasz niestandardowy Kona Carbon Race, wyprodukowany przez Dedacciai- Zing Supreme jest wyposażony w lekką, sztywną i wytrzymałą, skorupową ramę oraz  widelec ze stożkową główka i zintegrowanymi sterami ramy. Niestandardowe kształty rurek tylnego trójkąta ramy dają lepsze przekazywanie energii przy jednoczesnym wyeliminowaniu bocznych odchyleń. Rezultatem jest komfortowy, pewny siebie, rower wyścigowy zaprojektowany do wszystkiego,  począwszy od kryteriów rowerowych,  do długich i żmudnych Granfondos. Dzięki wyselekcjonowanym komponentom dla wymagających kolarzy tegoroczny Zing Supreme jest szybki za każdym razem.

  • Wyścigowa rama Kona/Deda Carbon, tylny trójkąt Kona Custom Ride
  • Widelec Kona/Deda Full Carbon
  • Napęd Shimano 105/Ultegra
  • Koła Mavic Aksium
  • Korby i support FSA Gossamer BB386 EVO
  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Carbon Race by Deda
Rozmiary S(49), M(53), L(56), XL(59), XXL(61)
Amortyzator tylny
n/a
Widelec Kona Carbon Race by Deda
Korby FSA Gossamer Compact
Zębatki 34/50t
Suport FSA Mega Evo
Pedały n/a
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano 105 12-27t 10 spd
Napinacz łańcucha n/a
Przerzutka przednia Shimano Ultegra
Przerzutka tylna Shimano Ultegra
Manetki Shimano 105
Zacisk hamulca
Shimano 105
Tarcza przednia
n/a
Tarcza tylna
n/a
Klamki hamulca
Shimano 105
Stery FSA No.42/ACB
Kierownica Kona Road Compact
Mostek Kona Road Light
Wspornik siodełka Kona Double Clamp w/offset
Zacisk sztycy Deda Clamp
Chwyty Kona Cork Tape
Siodło Selle Italia X1
Piasta przednia
Mavic Aksium Wheelset
Piasta tylna
Mavic Aksium Wheelset
Szprychy Mavic Aksium Wheelset
Obręcz Mavic Aksium Wheelset
Opona przednia
Continental UltraSport 700x25c
Opona tylna
Continental UltraSport 700x25c
Kolor
Matt UD Carbon w/White, Silver & Black
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 49 53 56 59 61
1 Reach 375 383 381 394 400
2 Stack 519 546 571 581 591
3 HT Angle 71.5 72 72 73 73
4 HT Length 120 147 173 180 190
5 ST Angle 74.5 74.5 73.5 73 72
6 ST Length 470 510 540 560 580
7 CS Length 407 407 410 410 413
8 BB Drop 70 70 70 70 70
9 Wheelbase 970 982 991 1000 1008
10 Front Center 576 588 594 600 609
11 Fork Length 367 367 367 367 367
12 Fork Offset 45 45 45 45 45
13 TT Length 520 535 550 570 585
14 Standover 750 778 798 812 834

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON by DEDA
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT
Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2014 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  KOŁA 700C KOŁA 700C

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe