strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   ZONE TWO cena: 14999 PLN 11999 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

ZONE TWO

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Nasza nowa seria Zone czyli wytrzymałych rowerów szosowych jest zwieńczeniem trzech lat badań i projektów. Pomyśleliśmy o wszystkim, od skorupowej ramy wykonanej z Kona Carbon Race będącej balansem pomiędzy komfortem i szybkością, a wydajnością pedałowania i trwałością, do ukrytych otworów montażowych błotników celem zimowych treningów. Zawiera każdy element niezbędny do długiej, słodkiej jazdy. To jest nasz najlepszy rower z grupy wytrzymałych rowerów szosowych. Jest idealny do GranFondo, wyścigów szosowych, a nawet szutrowych wypraw.

  • Rama Kona/Deda sub 1000-gram kompatybilna z Shimano Di2
  • Napęd Shimano Ultegra 11-speed, bezdętkowe koła
  • Karbonowe korby FSA Team Issue oraz kokpit
  • Opony zwijane Continental Grand Prix 4 Season 700x28c

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Carbon by Deda
Rozmiary S(49), M(53), L(56), XL(59), XXL(61)
Amortyzator tylny
n/a
Widelec Kona Carbon by Deda
Korby FSA Team Issue Compact
Zębatki 34/50t
Suport FSA 386 Evo Press Fit 30
Pedały n/a
Łańcuch Shimano Ultegra
Kaseta Shimano Ultegra 11-28t 11 spd
Napinacz łańcucha n/a
Przerzutka przednia Shimano Ultegra
Przerzutka tylna Shimano Ultegra
Manetki Shimano Ultegra
Zacisk hamulca
TRP RG957
Tarcza przednia
n/a
Tarcza tylna
n/a
Klamki hamulca
Shimano Ultegra
Stery FSA No. 42/CF/ACB
Kierownica FSA Team Issue Carbon
Mostek FSA Team Issue Carbon
Wspornik siodełka FSA Team Issue Carbon w/offset
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Cork Tape
Siodło Selle Italia SL
Piasta przednia
Shimano Ultegra Tubeless Wheelset
Piasta tylna
Shimano Ultegra Tubeless Wheelset
Szprychy Shimano Ultegra Tubeless Wheelset
Obręcz Shimano Ultegra Tubeless Wheelset
Opona przednia
Continental GranPrix 4 Season 700x28c
Opona tylna
Continental GranPrix 4 Season 700x28c
Kolor
Matt UD Carbon w/White, Orange & Black
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 49 53 56 59 61
1 Reach 384 388 393 402 413
2 Stack 544 566 580 598 610
3 HT Angle 71.5 72 72 72.5 73
4 HT Length 125 150 165 185 195
5 ST Angle 74.5 74 73.5 73 72.5
6 ST Length 490 530 560 590 610
7 CS Length 416 416 418 418 422
8 BB Drop 78 75 75 72 72
9 Wheelbase 996 1004 1016 1027 1040
10 Front Center 593 599 609 619 628
11 Fork Length 380 380 380 380 380
12 Fork Offset 45 45 45 45 45
13 TT Length 535 550 565 585 605
14 Standover 746 778 798 824 839

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON by DEDA
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT
Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2014 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  KOŁA 700C KOŁA 700C

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe