strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   MAJOR JAKE cena: 14999 PLN 11999 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

MAJOR JAKE

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Major Jake jest wyposażony w jakość od góry do dołu, od podstaw, od przodu do tyłu i na boki. Użyliśmy tą samą przeprojektowaną, skorupową ramę wykonaną z karbonu CX Race co w modelu Super Jake aby toczyła się niczym piłka. Zwiększyliśmy trójkąt ramy aby uzyskać większą sztywność.  Dodaliśmy bezdętkowe koła Stan's No Tubes Iron Cross, napęd Shimano Ultegra, hamulce mechaniczne TRP Spyre i masz interes tego sezonu. Z ukrytymi mocowaniami błotników, dwoma mocowaniami koszyków na bidony do zimowo-wiosennych, mokrych treningów, Kona Major Jake stanowi szczyt jakości w świecie cyclocrossu.

  • Całkowicie nowa rama i widelec Kona Carbon CX Race Disc
  • Koła Stan’s NoTubes Iron Cross
  • Hamulce tarczowe,  mechaniczne TRP Spyre, tarcze 160/140mm
  • Napęd Shimano Ultegra
  • Opony zwijane Clement MXP 700x33c

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light Carbon
Rozmiary 49, 53, 56, 59, 61, 63cm
Amortyzator tylny
n/a
Widelec Kona Full Carbon CX Race Disc
Korby FSA Energy Cross
Zębatki 36/46t
Suport FSA Press Fit BB30
Pedały n/a
Łańcuch Shimano Ultegra
Kaseta Shimano Ultegra 12-28t 10 spd
Napinacz łańcucha n/a
Przerzutka przednia Shimano 105
Przerzutka tylna Shimano Ultegra
Manetki Shimano Ultegra
Zacisk hamulca
TRP Spyre Mechanical Disc
Tarcza przednia
TRP Spyre 160mm
Tarcza tylna
TRP Spyre 140mm
Klamki hamulca
Shimano Ultegra
Stery FSA No.57
Kierownica FSA Gossamer Compact
Mostek FSA Gossamer
Wspornik siodełka FSA Gossamer
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona Cork Tape
Siodło WTB Volt Team
Piasta przednia
Stan's Iron Cross Tubeless Wheelset
Piasta tylna
Stan's Iron Cross Tubeless Wheelset
Szprychy Stan's Iron Cross Tubeless Wheelset
Obręcz Stan's Iron Cross Tubeless Wheelset
Opona przednia
Clement MXP 700x33c Folding
Opona tylna
Clement MXP 700x33c Folding
Kolor
Matt UD Carbon w/Lime & White
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 49 53 56 59 61 63
1 Reach 388 385 389 403 413 419
2 Stack 566 558 576 597 608 622
3 HT Angle 70.5 71 71.5 72 72.5 72.5
4 HT Length 110 135 155 175 185 200
5 ST Angle 74 73.5 73 73 72.5 72.5
6 ST Length 490 530 560 590 610 630
7 CS Length 425 425 425 425 425 425
8 BB Drop 65 65 62 62 62 62
9 Wheelbase 1016 1022 1029 1044 1053 1063
10 Front Center 599 606 612 627 636 646
11 Fork Length 398 398 398 398 398 398
12 Fork Offset 45 45 45 45 45 45
13 TT Length 535 550 565 585 605 615
14 Standover 778 797 823 849 863 880

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT
Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2014 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  KOŁA 700C KOŁA 700C

 
       

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe