strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   PRECEPT DL
WYPRZEDANY! cena: 7499 PLN 5999 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

PERCEPT DL

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Całkowicie nowy model na rok 2014 Percept DL, można najlepiej opisać jako rower wprowadzający nas do nowej grupy Process. Wyścigi enduro, całodniowa jazda po singletrackach, radość z niesamowitych zjazdów, ten rower potrafi to wszystko. Użyliśmy zawieszenia Swinger oraz 27.5 calowych kół, Percept Dl posiada wiele tych samych nowoczesnych cech co rowery z serii Process. Przerzutka przednia Direct- mount, ramę przystosowaną do prowadzenia przewodów regulowanej sztycy oraz pełen komplet maszynowych łożysk. Ma nawet podobna geometrię do Porcessa 134, tą samą wysokość suportu, identyczną długość tylnych widełek i 68 stopniowy kąt główki. Z przednim i tylnym amortyzatorem Rock Shock i kokpitem z 60mm mostkiem i kierownicą 740mm, w stosunku do ceny, Percept DL jest najbardziej szlakowym rowerem zrobionym przez nas.

 

  • Rama Kona 6061 Aluminum Butted 130mm z zawieszeniem Swinger LSR Suspension osią 12x142
  • Amortyzator RockShox Sektor Silver TK Solo Air 140mm, oś QR15, stożkowa rura sterowa
  • Hamulce tarczowe, hydrauliczne Shimano, przerzutka tylna SLX
  • Opony Maxxis Ardent 27.5x2.25"
  • Obręcze WTB SX23

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona 6061 Aluminum Butted 134mm Travel
Rozmiary S, M, L, XL
Amortyzator tylny
RockShox Monarch R
Widelec RockShox Sektor Silver Air 140mm QR15 Tapered
Korby Shimano Deore
Zębatki 24/38t
Suport Shimano Press Fit 92
Pedały n/a
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano Deore 11-36t 10 spd
Napinacz łańcucha n/a
Przerzutka przednia Sram X5
Przerzutka tylna Shimano SLX Shadow Plus
Manetki Shimano Deore
Zacisk hamulca
Shimano Deore
Tarcza przednia
Shimano 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano 160mm (centerlock)
Klamki hamulca
Shimano Deore
Stery FSA Orbit 1.5 ZS No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona 40mm
Wspornik siodełka KS Eten R
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Team
Piasta przednia
Shimano Deore QR15
Piasta tylna
Shimano Deore 142x12mm
Szprychy Sandvik Stainless 14g
Obręcz WTB SX23
Opona przednia
Maxxis Ardent 27.5x2.25"
Opona tylna
Maxxis Ardent 27.5x2.25"
Kolor
Matt Silver w/Black & Lime
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L XL
1 Reach 396 415 440 465
2 Stack 575 584 589 598
3 HT Angle 68 68 68 68
4 HT Length 110 120 125 135
5 ST Angle 73.5 73.5 73.5 73.5
6 ST Length 396 415 440 465
7 CS Length 425 425 425 425
8 BB Drop 8 8 8 8
9 Wheelbase 1104 1127 1154 1183
10 Front Center 680 703 730 758
11 Fork Length 530 530 530 530
12 Fork Offset 42 42 42 42
13 TT Length 565 587 613 641
14 Standover 740 740 740 740

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM
Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  SWINGER INDEPENDENT SUSPENSION SWINGER INDEPENDENT SUSPENSION
Po raz pierwszy wprowadzony w Satori i zastosowany w nowym Percept DL oraz Percept, Kona Swinger pozwala zwiększyć przekrok nad rowerem i zoptymalizować przełożenie zawieszenia do jazdy Trail oraz All Mountain. Zachowuje te same zalety i wydajność jak w innych naszych rowerach ale w bardziej przystępnej cenie.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2014 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Rowery takie jak Honzo, Taro i Wo nie posiadają opuszczanej sztycy ale mają odpowiednie prowadzenie przewodów aby taką sztycę zamontować w przyszłości.
 
       
  KOŁA 27.5 KOŁA 27.5"
Wprowadzone w Kona Explosif w połowie zeszłego sezonu. W roku 2014 znajdziesz 27.5 calowe koła w rowerach Process 134 oraz 153, Explosif, Cinder Cone oraz Blast. Korzyści z kół 27.5 są proste: lepiej przejeżdżają przez przeszkody i toczą się niż koła 26" ale są bardziej zwrotne i zwinne niż koła 29". Jest to idealne połączenie kół 26" oraz 29". Specjalnie dedykowane dla platformy Trail oraz Enduro, zauważalnie zwiększają manewrowość oraz pewność jazdy.
 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe