ROADHOUSE |
cena: 8799 PLN 7699 PLN |
|
geometria | |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
technologie | |||
REYNOLDS 853 CROMOLY Flagowa stal z fabryki Reyolds Cycling Technology - Reyonlds 853 powraca do naszej kolekcji w rowerze Kapu! Rozgrzane rury hartowane są strumieniem zimnego powietrza. Korzyści z tego płynące są szczególnie widoczne w okolicach spawów gdzie natychmiastowe schłodzenie materiału pozwala zwiększyć jego wytrzymałość. Dzięki temu rama z rurek Reynolds 853 uzyskuje wysoką wytrzymałość i odporność na uszkodzenia, a zastosowane cieńsze rury pozwalają zmniejszyć wagę i zwiększyć odporność na zmęczenie materiału. |
|||
ZINTEGROWANE STERY Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań. |
|||
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
|||
OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. |
|||
OŚ TYLNA 12x142 Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować. |
|||
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ Zarejestruj swój nowy rower Kona w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.
|
|||
KOŁA 700c | |||
tabela rozmiarów | |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
galeria | ||
Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel |
S, M, L |
RockShox Vivid Coil |
RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO |
SRAM DH XO1 |
34t, X-Sync |
SRAM Press Fit 92 |
n/a |
SRAM XX1 |
SRAM XG795 10-24 7spd |
The Hive LG1+ |
n/a |
SRAM DH XO1 |
SRAM DH XO1 |
SRAM Guide Ultimate |
SRAM Centerline 200mm Ti |
SRAM Centerline 180mm Ti |
SRAM Guide Ultimate |
FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1 |
Truvativ BooBar |
Truvativ Holzfeller |
Truvativ Noir |
Kona Clamp |
ODI Ruffian MX |
WTB Devo Team |
Hope Pro II 20mm |
Hope Pro II 157x12mm |
Sandvik Stainless 14g Black |
Mavic EX729 |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals |
n/a |