EXPLOSIF | cena: WYPRZEDANY! | |
|
||
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
opis | ||
|
||
|
geometria | |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
technologie | ![]() |
||
|
|||
![]() |
REYNOLDS 520 CROMOLY Od jednego z najlepszych na świecie producenta rur Cromoly - Reynolds Cycling Technology, użyliśmy rur Reynolds 520, które są idealnie wycieniowane dla doskonałego profilu oraz dostępne w szerokim zakresie kształtów. Oszczędności na wadze w procesie cieniowania zapewniają konkurencyjną cenę oraz niższą wagę ramy. Reynolds 520 są tymi samymi rurami co Reynolds 725 ale bez obróbki cieplnej. |
||
![]() |
KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2015 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy. |
||
![]() |
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
||
![]() |
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ Nowość na 2015! Zarejestruj swój nowy rower z kolekcji 2015 w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.
|
||
![]() |
OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road. |
||
![]() |
OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować. |
||
![]() |
OPUSZCZANA SZTYCA Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light. |
||
![]() |
KOŁA 27.5" Zalety kół w rozmiarze 27.5" są proste: koło łagodniej przejeżdża po nierównościach i ma lepszą przyczepność niż koło 26" ale jest bardziej skrętne i zwinne niż koło w rozmiarze 29". Jest to idealne połączenie obu rozmiarów kół, które zwiększa wydajność i pewność jazdy. Nie dziwi więc, że koła 27.5" trafiły do prawie całej naszej oferty rowerów górskich. Znajdziesz je w platformie Enduro oraz w wielu tradycyjnych góralach takich jak Cinder Cone, Blast, Lana'i. |
galeria | ![]() |
|
|
||