strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   PROCESS 167 cena: WYPRZEDANY!
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

PROCESS 167

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 
  • Rama Kona 6061 Aluminum Butted
  • Napęd SRAM X1 11-speed
  • Widelec RockShox Lyrik DH RC2DH Solo Air 170mm
  • Regulowana sztyca 150mm travel KS Lev Integra
  • Opony Maxxis DHF 3C DH casing 26-inch

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona 6061 Aluminum Butted 167mm Travel
Rozmiary S, M, L
Amortyzator tylny
RockShox Vivid Air RC2
Widelec RockShox Lyrik DH RC2DH Solo Air 170mm QR20 Tapered
Korby SRAM X1 1200
Zębatki 32T w/Guard
Suport SRAM BB92 GXP
Pedały -
Łańcuch KMX X11
Kaseta SRAM XG1180 10-42 11spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia -
Przerzutka tylna SRAM XO1
Manetki SRAM X1
Zacisk hamulca
Avid Guide RS
Tarcza przednia
Avid Centerline 200mm
Tarcza tylna
Avid Centerline 180mm
Klamki hamulca
Avid Guide RS
Stery FSA Orbit 1.5 ZS No.57
Kierownica RaceFace Atlas FR
Mostek Kona 40mm
Wspornik siodełka KS Lev Integra
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Team
Piasta przednia
Novatech 20mm
Piasta tylna
Novatech 142x12mm
Szprychy Sandvik 14g Black
Obręcz WTB Frequency Team i25 TCS
Opona przednia
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"
Opona tylna
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5"
Kolor
Matt Black w/Gloss Chrome & Green
Dodatki -

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L
1 Reach 424 450 475
2 Stack 586 595 600
3 HT Angle 65.0 65.0 65.0
4 HT Length 105 115 120
5 ST Angle 75.0 74.9 74.8
6 ST Length 405 405 450
7 CS Length 415 415 415
8 BB Drop 2 2 2
9 Wheelbase 1158 1189 1218
10 Front Center 738 769 798
11 Fork Length 555 555 555
12 Fork Offset 40 40 40
13 TT Length 580 608 636
14 Standover 640 640 640

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA 6061 ALUMINUM BUTTED KONA 6061 ALUMINUM BUTTED
Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Nowość na 2015! Zarejestruj swój nowy rower z kolekcji 2015 w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.


Jeśli gwarancja na ramy stalowe i aluminiowe nie jest zarejestrowana przed upływem trzech miesięcy od daty zakupu, Kona udziela pierwszemu właścicielowi nowego roweru, zakupionego u autoryzowanego dealera trzyletniej gwarancji na ramę.


Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze  w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION
Różni rowerzyści mają różne potrzeby ale osoby jeżdżące Trail i Enduro potrzebują dużo wszystkiego - od wydajności podczas zjazdów w do stabilnego pedałowania. Z Rocker Independent Suspension znaleźliśmy zdrową równowagę pomiędzy jazdą w dół i w górę, a także tym, że rama jest zwarta, nisko zawieszona, sztywna i zwrotna. Opracowaliśmy Rocker Independent Suspension aby osiągnąć wszystkie te cele, tworząc krzywą dźwigni idealnie współpracującą z charakterystyką powietrznego amortyzatora. Umożliwia to wydajne pedałowanie, dając jednocześnie idealne wyczucie zawieszenia w pełnym zakresie.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light.
 
       
  NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

Dopasowanie jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do komfortu i pewności siebie na każdej konstrukcji roweru. Jest to szczególnie ważne w rowerach Trail/Enduro gdzie prędkość podjeżdżania i wydajność jak w rowerze XC musi być w równowadze z własnościami roweru zjazdowego. Rowery Trail/Enduro dostępne obecnie na rynku są wciąż przedmiotem tradycyjnego dopasowania zaczerpniętego z rowerów szosowych, gdzie rura podsiodłowa wyznacza rozmiar ramy, a mostek jest coraz dłuższy wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. W efekcie trzeba było wymieniać mostki na krótsze ponieważ rower był trudny w manewrowaniu w trudnym terenie. Chociaż takie rozwiązanie poprawia jazdę to będziemy twierdzić, że wpływało negatywnie na geometrię roweru. Radykalne skrócenie mostka bez zmiany geometrii roweru tworzy zbyt mały rower i przesuwa środek ciężkości do tyłu tworząc stromy kąt główki w związku z czym rower jest nerwowy.

 

W 2012 roku Kona zrobiła skromny krok tworząc sztywny rower o krótszym mostku, bardziej płaskim kącie główki i dłuższym przodzie ramy. Aby zrównoważyć dłuższy przód ramy zastosowano krótsze tylne widełki. W 2013 roku zrobiliśmy to samo oferując model Process, bazując na tej samej formule: długa górna rura, krótki mostek, i krótkie tylne widełki. W 2015 oferujemy cztery różne modele serii Process z idealnym balansem pomiędzy długa górną rurą, krótkim mostkiem, płaskim kątem główki i krótkimi tylnymi widełkami.

 

W naszych rowerach XC Race zastosowaliśmy dłuższe górne rury w połączeniu z krótkimi mostkami i niższymi główkami ramy. Odstępy pomiędzy rozmiarami wynoszą od pół do jednego cala z siedmioma rozmiarami od 14" do 22". W grupie Commuter i Road przeskoki pomiędzy rozmiarami wynoszą nawet 15mm do 22mm. Są w sześciu rozmiarach od 46cm do 61cm w większości modeli.

 

W zależności od potrzeb sztyca posiada offset lub jest prosta aby maksymalnie wykorzystać moc rowerzysty w czasie pedałowania. Co najważniejsze nasza kompleksowa rozmiarówka pozwala dealerom łatwiej dopasować rower do rowerzysty.

 
       
  KOŁA 26 KOŁA 26"
Najpopularniejszy i najczęściej występujący rozmiar kół. Koła 26" charakteryzują się wytrzymałością i zwinnością dlatego często wykorzystywane są w rowerach grawitacyjnych. Ogromna dostępność części zamiennych.
 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe