strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2018   ROWERY KONA 2017   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                           
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL

 

     
   PROCESS 134A DL cena: WYPRZEDANY!
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

PROCESS 134A DL

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 
  • Napęd Shimano XT/SLX, hamulce Shimano SLX
  • Amortyzator RockShox Revelation RL Solo Air 140mm
  • Regulowana sztyca KS Supernatural
  • Opony Maxxis Ardent TR EXO dual compound 27.5-inch
  • Rama Kona 6061 Aluminum Butted

 

 

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona 6061 Aluminum Butted 134mm Travel
Rozmiary S, M, L, XL
Amortyzator tylny
RockShox Monarch RT
Widelec RockShox Revelation RL Solo Air 140mm QR15 Tapered
Korby Shimano SLX
Zębatki 24/38t
Suport Shimano Press Fit 92
Pedały -
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano Deore 11-36t 10spd
Napinacz łańcucha -
Przerzutka przednia SRAM X7
Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus
Manetki Shimano SLX
Zacisk hamulca
Shimano SLX
Tarcza przednia
Shimano 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano 160mm (centerlock)
Klamki hamulca
Shimano SLX
Stery FSA Orbit 1.5 ZS No.57
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona 40mm
Wspornik siodełka KS Super Natural Remote
Zacisk sztycy Kona Clamp
Chwyty Kona S-LOG
Siodło WTB Volt Team
Piasta przednia
Shimano SLX QR15
Piasta tylna
Shimano SLX 142x12mm
Szprychy Stainless 14g
Obręcz WTB ST i23 TCS
Opona przednia
Maxxis Ardent EXO TR 27.5x2.4"
Opona tylna
Maxxis Ardent EXO TR 27.5x2.25"
Kolor
Matt Silver w/Silver & Black
Dodatki -

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size S M L XL
1 Reach 416 435 460 485
2 Stack 596 605 610 619
3 HT Angle 68 68 68 68
4 HT Length 115 125 130 140
5 ST Angle 74 74 74 74
6 ST Length 405 405 450 465
7 CS Length 425 425 425 425
8 BB Drop 12 12 12 12
9 Wheelbase 1123 1141 1173 1201
10 Front Center 697 715 747 776
11 Fork Length 529 529 529 529
12 Fork Offset 42 42 42 42
13 TT Length 582 600 631 660
14 Standover 650 650 660 660

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA 6061 ALUMINUM BUTTED KONA 6061 ALUMINUM BUTTED
Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ

DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ
Nowość na 2015! Zarejestruj swój nowy rower z kolekcji 2015 w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.


Jeśli gwarancja na ramy stalowe i aluminiowe nie jest zarejestrowana przed upływem trzech miesięcy od daty zakupu, Kona udziela pierwszemu właścicielowi nowego roweru, zakupionego u autoryzowanego dealera trzyletniej gwarancji na ramę.


Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze  w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION ROCKER INDEPENDENT SUSPENSION
Różni rowerzyści mają różne potrzeby ale osoby jeżdżące Trail i Enduro potrzebują dużo wszystkiego - od wydajności podczas zjazdów w do stabilnego pedałowania. Z Rocker Independent Suspension znaleźliśmy zdrową równowagę pomiędzy jazdą w dół i w górę, a także tym, że rama jest zwarta, nisko zawieszona, sztywna i zwrotna. Opracowaliśmy Rocker Independent Suspension aby osiągnąć wszystkie te cele, tworząc krzywą dźwigni idealnie współpracującą z charakterystyką powietrznego amortyzatora. Umożliwia to wydajne pedałowanie, dając jednocześnie idealne wyczucie zawieszenia w pełnym zakresie.
 
       
  OPUSZCZANA SZTYCA OPUSZCZANA SZTYCA
Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light.
 
       
  NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

NOWA ROZMIARÓWKA I DOPASOWANIE

Dopasowanie jest głównym czynnikiem przyczyniającym się do komfortu i pewności siebie na każdej konstrukcji roweru. Jest to szczególnie ważne w rowerach Trail/Enduro gdzie prędkość podjeżdżania i wydajność jak w rowerze XC musi być w równowadze z własnościami roweru zjazdowego. Rowery Trail/Enduro dostępne obecnie na rynku są wciąż przedmiotem tradycyjnego dopasowania zaczerpniętego z rowerów szosowych, gdzie rura podsiodłowa wyznacza rozmiar ramy, a mostek jest coraz dłuższy wraz ze wzrostem rozmiaru ramy. W efekcie trzeba było wymieniać mostki na krótsze ponieważ rower był trudny w manewrowaniu w trudnym terenie. Chociaż takie rozwiązanie poprawia jazdę to będziemy twierdzić, że wpływało negatywnie na geometrię roweru. Radykalne skrócenie mostka bez zmiany geometrii roweru tworzy zbyt mały rower i przesuwa środek ciężkości do tyłu tworząc stromy kąt główki w związku z czym rower jest nerwowy.

 

W 2012 roku Kona zrobiła skromny krok tworząc sztywny rower o krótszym mostku, bardziej płaskim kącie główki i dłuższym przodzie ramy. Aby zrównoważyć dłuższy przód ramy zastosowano krótsze tylne widełki. W 2013 roku zrobiliśmy to samo oferując model Process, bazując na tej samej formule: długa górna rura, krótki mostek, i krótkie tylne widełki. W 2015 oferujemy cztery różne modele serii Process z idealnym balansem pomiędzy długa górną rurą, krótkim mostkiem, płaskim kątem główki i krótkimi tylnymi widełkami.

 

W naszych rowerach XC Race zastosowaliśmy dłuższe górne rury w połączeniu z krótkimi mostkami i niższymi główkami ramy. Odstępy pomiędzy rozmiarami wynoszą od pół do jednego cala z siedmioma rozmiarami od 14" do 22". W grupie Commuter i Road przeskoki pomiędzy rozmiarami wynoszą nawet 15mm do 22mm. Są w sześciu rozmiarach od 46cm do 61cm w większości modeli.

 

W zależności od potrzeb sztyca posiada offset lub jest prosta aby maksymalnie wykorzystać moc rowerzysty w czasie pedałowania. Co najważniejsze nasza kompleksowa rozmiarówka pozwala dealerom łatwiej dopasować rower do rowerzysty.

 
       
  KOŁA 27.5 KOŁA 27.5"
Zalety kół w rozmiarze 27.5" są proste: koło łagodniej przejeżdża po nierównościach i ma lepszą przyczepność niż koło 26" ale jest bardziej skrętne i zwinne niż koło w rozmiarze 29". Jest to idealne połączenie obu rozmiarów kół, które zwiększa
wydajność i pewność jazdy. Nie dziwi więc, że koła 27.5" trafiły do prawie całej naszej oferty rowerów górskich. Znajdziesz je w platformie Enduro oraz w wielu tradycyjnych góralach takich jak Cinder Cone, Blast, Lana'i.
 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2015 Konaworld.pl  ROWERY KONA 2016  |   INFORMACJE  |  DEALERZY  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe